tisdag 14 augusti 2012

keep fighting

uhhuu sommarens sötbröds dagar har satt sig hårdare än man trott, efter en dag på soppor så känner jag mig trött och orkeslös dessutom måste jag mata Levi vid 23, 04 och 07 vilket gör att sömnen blir lidande, jag hoppas att vardagsrutinerna skall infinna sig så vi kan börja vänja in honom med att sova längre på nätterna, känner att jag behöver det för att orka med...
nästa vecka börjar theo sina ordinarie tider på dagis, så då ska jag satsa på att träna in Levi på bra rutiner med sömn, mat och vakentid (träning)

nä dax att skaka dagens första shake, yuummii
dag två på theos inskolning idag hade hoppats på lite bättre väder så vi kunde promenixat dit, men nä de får vänta tills vi har kläder som passar detta väder..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar