onsdag 15 augusti 2012

tummen upp

inge jantelags tjafs här inte... när jag gör något jag tycker jag gjort bra då skryter jag om det
å när jag gjort något som är mindre bra då håller jag käft, ler och går vidare

idag ska jag skryta för igår kväll körde jag intervall på crosstrainern, 3 min intensiv träning vila 2 min detta varvade jag 4 gånger och avslutade kvällsträningen med ett lättare gympapass oxå...

imorse stuvade jag in barnen i kläderna och promenixade till dagis lämnade av Theo och fortsatte sedan på en promenix innan jag och Levi vandrade hem och packade badväskan.

hade en tanke att jag skulle gått 2,5 km ikväll medan theo sprang proppen, men istället köade jag för teaterbiljetter så den tanken får jag hålla kvar tills nästa ons å köra då istället :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar