söndag 9 september 2012

ett försök till struktur


jag är sämst på att hålla koll på när man bör och ska äta, så nu har jag helt enkelt gjort ett schema till mig själv, med när och vad jag ska äta, hoppas på att detta ger en skjuts frammåt i ett bra tänk...
under typ varje tid finns mina alternativ, lunchen och middagen skrev jag inte ut eftersom de varierar så... tror att detta kan ge en bra balans, varje måltid skall vara liten så att man håller måttet "lite men ofta"

aaa ni har hört den förr, men imorgon gör vi ett nytt försök, första delmålet är en dryg månad bort, å nu jäklar, dessutom har jag ju min nya snygga träningscyckel att pröva på... blir en tjuvtestning idag trots att halsen ej är ok, lugnt tempo med andra ord :)


8.00 Frukost
                           - 2 knäckisar med ost
                           - omelett på 1 ägg, skinka, grönsak
                           - 1 liten tallrik mini yoggi, 1 finn crisp

10.00 Mellanmål
                           - 1 frukt
                           - 1 finn crisp
                           - 1 glas juice

12.30 Lunch
                           - rester från gårdagens middag

15.00 Mellanmål
                           - 1 frukt
                           - 2 finn crisp
                           - 1 glas juice
                           - fruktsallad

18.00 Middag

20.30 Kvällsfika
                           - 1 glas cola zero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar