måndag 10 september 2012

big time.... FOKUS

jag har sett bilderna igen från Theos dop för drygt 3 år sedan.. usch han va ju söt men hur såg jag ut egentligen som en BOLL..

ja ni ser ju själva....

det ska inte upprepas, så nu är det benhård fokus de kommande 4,5 veckorna som är kvar innan lilla Levi ska döpas 13 okt.

många släktingar har jag inte träffat efter att Levi kom, vilket betyder att de inte sett mig sedan jag vägde 115 kg +
de skulle vara kul å visa upp en betydligt mindre mia för dom nu :)

så nu gäller fokus på maten, jag ska hålla mitt matschema med tider och minska portionerna samt ersätta större delen av alla kolhydrater med bättre alternativ. på detta gäller MOTION...
varje dag blir det 2 promenader på ca 20 min varje gång till och från dagis utöver detta skall jag cyckla, crosstraina och promenera, jag har ju även några skivor med zumba hemma som jag kan köra...

nu kör vi... vi börjar med denna frukosten..
apelsinjuice, äggröra, kall sökt skinka och pärltomater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar