torsdag 6 september 2012

impulsiv viktminskning...

usch å fy hösten kommer halsen raspar och orken infinner sig inte...
motivationen till de mesta är inte här, jag kämpar för att få igång den där jäkla motivationen, men med en ond hals som begränsar all form av fysisk aktivitet till ett minimum så är det svårt, jag är sån att jag vill ha hela paketet, jag måste ha hela paketet om jag ska lyckas, både motivation, bra kost, träning och helst en rejäl spark i baken.
 en annan sak som är typiskt mig är min impulsivitet, saker skall hända NU, helst en sekund innan jag tänkte tanken. så de här med skynda långsamt gillar jag inte, resultaten skall komma snabbt...

jag har ju en del små delmål att kämpa för, men de är knappt att dom lockar.
om en dryg månad skall minimini döpas å visst vore de roligt å hotta upp dopkorten om man jämför med Theos där han hade två runda bollar till päron.
sedan har vi ju jul/nyår då vi planerar att infinna oss på soligare och varmare breddgrader, då vore ju en bikinikropp något att sträva mot, fast nog vore de fina rubriker i aftonbladet "val strandsatt på semesterparadiset kanarieöarna"

nä om man skulle försöka kurrera halsen lite iform av en halsduk, varmt te och någon form av hostmedicin, så kanske kanske jag kan dra igång med lättare träning nästa vecka :)

i still belive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar