onsdag 3 oktober 2012

gillar inte mejeriprodukter..

just nu jobbar jag mentalt med att släppa min tanke på att mejeriprodukter smakar blaha...
funkar inte de får jag helt enkelt sätta en klädnypa i nästan å tugga och svälja..

för jag är en riktig mejeri hatar person, har aldrig gillat mjölk, fil, yoghurt eller grädde
keso är lika med broccoli enligt mina smaklökar (å broccoli är typ de värsta jag vet, men jag äter det)... då förstår ni hur dom vilt protesterade när jag försökta tänka in dom på kesella, kvarg.. hallå färskost av surmjölk??
hallå... stopp där...

jag vet inte hur de kommer gå... som tur är så finns de lite alternativ i fitness fighten så jag behöver inte leva mina dagar på kesella och keso...
tonfisk funkar lika bra å de ÄLSKAR jag...

värre kommer de bli med min älskade pepsi max... men de är väl bara att bita i de sura äpplet...
jag vet ju att den inte är bra EGENTLIGEN, den innehåller ju inget socker men en sjukhelskotta massa sötningsmedel... å de är BIG NO NO, visst är de bra men i längden är de värre för kroppen än vanligt naturligt socker...

nä men så är de... idagarna skall jag skriva ett schema till mig själv, ett dags schema med mat, träning å övriga saker som skall hinnas med..
får se om de kna hjälpa att schemalägga dagarna ni ett försök att få en bättre rytm med kost och motion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar