onsdag 3 oktober 2012

när motivationen tryter....

idag är en dålig motivationsdag....
i know why... jag börjar inse när jag faller dit, idag är en sådan dag... en tröttisdag. Levi bestämde sig för att 03.20 var de morgon... upp och hoppa morsan...
när jag är trött när orken uteblir och jag bara känner för att slå på något hårt hårt då faller jag... var på maxi imorse för att handla några paket, inga paket följde med hem men väl en påse lösgodis...
JÄVLA SKIT GODIS!!!!!!!
har ätit lite nu men någon lååångt där inne knakar å bankar förbannat på skallbenen å skriker SKÄRP DIG!!!!
jag plockade fram min motivations bild la upp den på facebook å fick toppen respons....
kände nu att fan va bra jag är, å jag är inte ensam om att tycka att jag är bra.. förstör nu inte detta med din förbannade SKIT GODISPÅSE!!!

ååå nä de tänker jag inte, jag är starkare än lösgodiset, jag gillar ju egentligen inte ens lösgodis... say what lixom...

nä nu ska jag finna tillbaka min goodfeeling...


jag är långt ifrån i mål än, men bilden säger ju allt, vem fan vill ha den där tjejen med hakor för en hel befolkning... nä nä denna ska jag nog skriva ut i a3 format eller nått å hänga på väggen... jag känner bara blaha för gottis varje gång jag ser mig själv i skepnaden till vänster...

jag vill vara en fräsch morsa som min barn inte ska behöva skämmas för...

1 kommentar:

  1. Helt perfekt för motivationen att titta på före- och efterbilder! Svinbra jobbat – sträck på dig och var stolt!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera