söndag 7 oktober 2012

lite höst nytt...

jag får bra samvete och en riktig go känsla i kroppen varje gång jag går in i en affär nu å hittar kläder på "vanliga avdelningen"
där han inte hjärnan hängt med å varje gång de inträffar skuttar jag ut ur butiken å ler antagligen lika fånigt som ett barn på julafton...

iaf på lördag är de dax att skvätta vatten på Levis huvud å självklart ville jag ha något nytt å sätta på mig... shoppingdagar i Skövde betydde 25% på allt inne på kapphal, shoppade loss både till mig och minstingen där, de äldre herrarna har redan kläder

HIttade denna underbara tunika, som är precis min stil, svart men ändå ansedd som ok att ha på ett höstdop... hittade först en klänning men den satt för tight över brösten, de såg inte klokt ut...
å finns de något värre än folk som pressar ner sig i kläder osm absolut inte är deras storlek


av bara farten hamnade vi efter kapphal inne på Gina, självfallet hittade jag ett ton kläder där men plånboken sa stopp... men en liten tröja fick följa med, en vanlig enkel fast med en dragkedja över hela ryggen, en snygg liten detalj...

ååå va kul de är å förnya sin garderob å succesivt utesluta alla tält som fortfarande hänger där inne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar