måndag 8 oktober 2012

lite off...

är begrav i begrepp, synsätt, strategier, insatser och etik gällande folkhälsoarbete..
tenta på onsdag å jag skulle minst behöva en vecka till med pluggande för att känna mig helt i fas å redo för tenta, men jag ska skriva ändå ibland kan man faktiskt mer än man tror å de sista jag behöver nu är att skolarbetet hopar sig utan att jag ens försökt..
kan ju bara konstatera att de är tuffare än jag trott att plugga med en liten hemma, mest är de nog att sömnen spökar, jag längtar efter en hel natts sömn... både jag å tobbe skulle behöva de...
de börjar kännas nu att de gått drygt 4 månader utan att vi blivit ordentligt utsövda...
men erfarenheten säger att de borde börja vända mer och mer nu....

ni får stå ut med mindre trafik här inne nu denna veckna är mitt upp i ovannämda pluggandet och stökandet inför lördagens dop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar