tisdag 16 oktober 2012

ditten och datten... där satt den...

I´m back!!!
förra veckan va inte livets glansigaste vecka, STRESSNIVÅN va rekord hög...
tenta på onsdagen, jag kände mig gråtfärdig för att jag egentligen inte alls va redo att skriva, de gick nog inte så bra heller, 18 arbetsdagar sedan vet jag...
tanken va ju att jag skulle få pusta ut å små fixa inför lördagens dop under tors å fre, men nehe då fick Theo rekord hög feber och en ny stress kom över hur de skulle bli under lördagen...
fredagen panik fixades allt i form av bakning av smörgåstårtor, dukning å allt va sådant innebär sammtidgt som theo låg och yrade och krävde uppmärksamhet...

lördagen förmiddag bestod även den av stress, men 14. 00 kunde vi glida in i kyrkan... extremt stressade å en aning arga över vissa saker...
de va meningen att de skulle vara Levis dag men av vissa prioriteras han inte så högt... något som har gjort oss extremt ledsna sedan han föddes...
tur att de finns andra i vårt/hans liv som verkligen bryr sig och visar de... de är dom man ska hålla fast vid :)

Theobus va hemma även igår från dagis, febern försvann natten till lördag men han har vägrat äta, men igår kom även maten igång igen och jag kunde lämna av honom på dagis idag....

nu är det mer än hög tid att börja sätta igång med nästa kurs, som verkar as intressant handlar mycke om livsstil i kombination med genus och funktionsnedsättning...
de kan bli intressant :)

jag ska även kombinera ihop en diet, ingen långvarig livsstils förändring utan en DIET..
en variant av extrem diet så att jag ska losa lite kg som smugit sig tillbaka, å helgens frosseri i allt onyttigt amn akn hitat har nog satt sina spår jag vågar inte stälal mig på vågen...
nä första ska jag fixa till ett mat och tränngs schema..
som ska följas till punkt och pricka så alla aktivitete får anpassas efter mias "mat och tränings klocka"
haha vi får väl hoppas att de funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar