onsdag 17 oktober 2012

lunchsällskap...

inte varje dag man får sällskap vid lunchen, men de ska bliiiiii så trevligt :)
fina vännen eve kommer hit och jag tänkte bjuda henne på ungsbakad lax med dill och citron, dill och gräslöks sås, en sallad och lite bulgur som jag nog kryddar en aning med lite curry

hoppas de blir gott :) jag och minstingen har precis morgonshoppat å min fråga är varför man inte alltid storhandlar vi 7.30 på morgonen, de va sååå lugnt och fridfullt i butiken.. om de inte hade avrt för en hungrig pris så hade jag nog kunnat ströva runt där ett tag å bara va...

idag är jag tyvärr inte direkt människa...
dålig sömn är de värsta och de gör så mycke, man tappar orken att få saker och ting ordentligt gjorda, i mitt fall är de alltid maten som blir lidande, de är enklare med de snabba...
tur jag får lunchsällskap då så jag slipper fundera över hurvida jags ak laga mat för de ska jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar