tisdag 2 oktober 2012

nyttig morgonpromenad...

idag inföll alla små pusselbitar som behövs för att en morgonpromenix skall bli bra :)

*inget regn vilket innebär gå till dagis
*inget inbokat innan 9.00, vilket innebär att tiden finns
*taggadd mia, vilket innebär att motivationen att faktiskt gå en runda fanns

älskar´t.... man känne rsig piggare å gladare under dagen om man väckt upp kroppen lite extra på morgonen.. nu hoppas jag på en lotto vinst eller nått så jag kan införskaffa ett bra allväderssett med byxor å jacka då kan jag gå även i dåligt väder :)
ja vet sämsta ursäkten till att inte ge sig ut men de tar emot lite å släpa ut en bebis i spöregn...

nu ska jag ta tag i pluggandet, känner mig hopplöst i ofas å önskar de vore ytterligare en vecka till tenta, så jag kunde känna goodfeeling istället för panik..

vi ses här senare när jag hittat intressanta saker i mina böcker att dela med mig av :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar