fredag 9 november 2012

Dag 10 - vilodag

ja nu börjar alla träning kännas i kroppen, den riktigt skriker och skäller på mig för att jag utsätter den för denna martyr... ok den är nog liiiite glad oxå för att jag rör på döfläsket.. men idag blev det vilodag kände att knäna ville vila sig en smula...

mat dag 10:

frukost: 3 dl yoggi
mellis: 1 päron
lunch: quornfileér och sallad
mellis: 1 päron
middag: senapstorsk med sallad
mellis: 1 knäckis och 1 glas loka vattenmelon

motion:

none


för att kompensera min motionsdel så kan jag bjuda er på ännu en lyckas kesoröra som tobbe gav 5 stjärnor..
150 gram keso (mini)
1/2 halv gul paprika
5 körsbärstomater
2 blad krispsallad
6 skivor rökt kyckling
2 cm purjolök
salt och peppar

hacka samtliga ingredienser och rör ihop dessa med keson och sallt & peppar

detta blir ett lite matigare mellanmål, perfekt att kompencera upp en bristfällig lunch med :)



p.s tips om ni vill ge era barn ett bra mellis..


Danonino är en fruktkvarg för barn som innehåller protein, vitaminer och kalcium

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar