onsdag 7 november 2012

Dag 9 - STOLT!!!

idag har jag storhetsvansinne, jag tror mig göra något ingen annan gjort eller kan klara av, jag är helt enkelt bäst... aaa typ så har mina tankar snurrat, jag har vart lite mer ödmjuk utåt sett :P

dag 9är till ända.. 1 dag kvar sedan blir det avstämning .. ska bli spännande, jag har låtit bli vågen nu ett par dagar för att de ska bli mer spännande :) köpte även en grym tidning igår som heter Bootcamp hemma, massa upplagda program med hemma träning och kostscheman som man kan ha,i januari tror jag vi kommer köra på tidningen 4 veckors program, de börjar med en kort detox å sedan ett stenhårt program med kost och träning... spännande å variera sig lite :) dessutom fanns de grymma recept i tidningen, flera sidor, så ni som känner att ni har ca: 70 kr till övers rusa till närmsta större affär å haffa ett ex, de är klart värt de :)

mat dag 9:

frukost: yoggi
mellanmål: tonfisk + päron
lunch: kyckling i kokosmjölk och sambaloleak + sallad
mellis: 1 clementin
middag: 1 low carb lycklingburgare på max + isvatten
kvällsmys: 1 knäckis med rökt kyckling


motion:

1 tim morgonpromenad
städning på kvällen hemma

mina blogg inlägg kan kännas en aning enformiga, men maten är inte direkt varierande å inte heller träningen... men nu har ju snart 10 dagar gått å då är det dax att höja sig ett snäpp på alla plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar