tisdag 6 november 2012

Dag 8 - back on track

yess måndag, ny vecka och en vecka sedan vi startade, shiit vart tar tiden vägen??
idag har jag iaf vart super duktig har skött mat och träning....

fick en kommentar igår som jag tänkte besvara kort med att ja jag läser till hälsocoach och vet mycket väl att man måste börja från grunden. det har jag gjort i 2 år nu snart, jag är super stolt över hur långt jag kommit men likt alla andra missbruk så är det otroligt lätt att falla tillbaka och att låta sig frestas, ge en alkoholist en öl å säg nu är det bra när det står 10 till framför honom, ger man mig ett lillfinger aa då tar jag troligtvis hela handen för jag är inte i mål än med jobbet kring att säga nej till de jag egentligen inte skall ha...
som i helgen fuskar jag en gång då faller jag då är dagen förstörd... jag klarar inte detta ännu, därför jag jag så stolt över de dagar då jag fixar det då jag står emot alla frestelser och kan säga nej.

mat dag 8:
frukost: 3 dl yoggi
mellis: 3 skivor rökt kyckling, äggvita och ett skivat päron
lunch: stekt kyckling, sallad och tomat
mellsi: 1 knäckis med 2 skivor rökt kyckling, 1 clementin
middag: kyckling i lätt kokosmjölk blandad med sambal oleak och tikka masala
kvälls mellis: 1 clementin

motion:
1 tim promenad på morgonen
20 min cyckel och stryrke träning

en bra dag.... love it... därför tänkte jag bjuda på bilder av dagens mat - frukost för dne fotades aldrig...

Mellanmål förmiddag

Lunch

Mellanmål eftermiddag

Middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar