måndag 5 november 2012

sammanfattning helgen dag 6 & 7

vi börjar med att pusta och sucka... fy va jag känner mig rutten... SKÄMMAS SKA Jag...
lördagen ska jag skämmas mest över då söndagen redan var planerad som "fusk dag" men hallå två dagar??

iaf här kommer dne bittra sanningen

Mat dag 6:

frukost: lyx omelett av både äggvita och ägggula, 3 skivor rökt kyckling och pärltomater
Mellis: 1 knäckis med 1 skiva skinka 1 päron
lunch: en viltklämma (tunnbröd)
mellis -
Middag: slotsstek hos mamma, kött POTATIS och sås
kvällsmys: några bitar marknadsgodis + en mjuksmörgås på surdegsbröd

motion:

10 min måttlig cyckling å en del traskande på julmarknaden


Mat dag 7:

frukost: 1 smörgås (surdegsbröd)
mellis: 1 päron
Lunch: 1 förrätt toast, huvudrätt kött och potatis, sås, efterrätt mjölkchokladspannacotta
mellis: -----
Middag: nuggets
kvällsmys: 1 smörgås (surdegsbröd)

motion:

INGEN!!!!!!!!!


aaa ni kan ju själva läsa er till, å den bittra sanningen resulterade i magknip å x antal vändor på toaletten under söndagskvällen... en läxa kanske å lite straff

men nu är det måndag igen å jag har redan börjat dagen bra :)

1 kommentar:

  1. Men du gör ju helt fel, du måste ju ändra tänket i hjärnan. Läser inte du till hälsocoach? Bara för att du råkar fuska med en viltklämma så ska du ju inte fortsätta med godis, potatis och bröd? Och nuggets... hur nyttigt är det? Kvällsmys ska vara en frukt isf.

    SvaraRadera