lördag 3 november 2012

skäms ögonen ur mig...

5 dagar så länge kunde jag vara duktig....

var på julmarknad å vi blev så akut hungriga å inget bra fanns det så de blev en viltklämma, viltkött sås och sallad i ett tunnbröd... så syndens dag är kommen jag visste ju att de skulle planka till de lite i helgen fast då imorgon, de har jag vart inställd på hela tiden då farmor ska fira sin 80 års dag imorgon med att bjuda ut oss alla till något ställe i kvänum å hon har redan förbeställt mat till oss å jag har inte hjärta att peta bort eller så då hon betalar dyrt för detta, i de situationerna äter man bara å ser glad ut å kör aslet av sig med träning sedan...

anyway... tror egentligen inte fusket påverkar så mycke, men de känns surt att jag inte kunde hålla mig... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar