lördag 3 november 2012

sammanfattning dag 4 & 5

igår gick det i ett därför hann jag inte sammanfatta dag 4 så nu får ni en sammanfattning av båda dagarna  (4 & 5)


mat dag 4:

frukost: 2 dl yoggi + 1 päron
mellis: 1/2 burk tonfisk två kokta äggvitor
Lunch: quornfilé, 1 msk bulgur och tomat
mellis: 1 clementin och 1 päron
middag: laxfilé och sallad
mellis: 1 clementin


Motion:

1 kort morgonpromenad ca 30 min
 träningsprogram på kvällen med styrka och motionscyckel

Känsla:

underbart de är... allt börjar mer och mer falla på plats, maten funkar kanon, å man börjar kunna vilka delar man kan kombinera utan att de blir fel... de blev mycke frukt idag men de va för att jag hade end el å göra å då är de smidigt, typs som amn förr tog en chockladbit, nu blir det frukt istället...en klar förbättring.

EXRA MOMENT ATT VARA STOLT ÖVER:

jag var på bio med Theo i eftermiddags å jag köpte varken cola elelr godis, jag åt helelr inget av Theos utan höll mig till min loka vattenmelon som jag hade med mig :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

mat dag 5:

frukost 2 dl yoggi + müsli
mellis: 1/2 burk tonfisk, 1 äggvita
Lunch: lax och sallad + 1 msk vit kebabsås
Mellis: 1 grov knäckis och 1 skiva kokt skinka
middag: 1 low carb hamburgare på max fast med kycklingburkare istället, 1 liten sallad och vanligt vatten
Mellis: 1 clementin

motion: 

SLARVMAJA
10min på motionscykeln å x antal meter då jag gått och stått typ hela dagen


Känsla:

WoW vi fredagsmyste till de lite genom att äta kvällsmat på max, de funkade ju kanon med deras low carb hamburgare som bara är kött i salladsblad istället för bröd, dessutom valde vi att byta ut den vanliga hamburgaren mot en kycklingburgare istället. allt detta var bara för att det i helgen är Skadevihandbollscup i stan å dom som känner mig vet vilken handbollsnörd jag är så jag har kutat runt mellan olika hallar å kollat in massa handboll :)
tyvärr trampade jag snett påväg till dagens sista match så nu är höger fot återigen mörbultad och mår inte så bra... får se om vi akn komma ut på lördagens tänkta långpromenad...


åååå de går så bra å allt känns så bra... jag riktigt längtar nu tills den 10onde dagen gått å jag kan göra en avstämming, vet inte hur ofta man bör väga och mäta sig men vi har valt att göra det var 10:onde dag.

Lunch dag 4, quorn filé bulgur och tomat

Stukad ond fot



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar