tisdag 22 januari 2013

Läs Tips!

Vi har under våra snart 2 år på hälsocoachprogramet läst en hel del coaching..
det har vart en av oss i klassen som brunnit lite mer för detta ämne än alla andra.. en tjej jag förknippar med ett "rosa studie rum" och med en brinnande passion för det hon gör.
jag hade äran att få göra ett coachninggrupparbete ihop med henne å de arbetet och under arbetets gång fastnade så mycket kunskap som denna tjej förmedlade.

Nu har Jenny startat upp en blogg där hon bloggar om beteendeförändring, hur man omvandlar den kunskap man har till handling... som hon skriver "alla vet att rökning är farligt, så varför röker man?"

http://tadigvidare.blogspot.se/

läs för sjutton gubbar, denna tjej kan hjälpa de flesta...
jag vet att jag kommer läsa och trots att vi har samma bakgrund kunskapsmässigt, så finns det säkerligen massa nya saker hon kommer lära mig och locka fram ur mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar