måndag 21 januari 2013

nu är jag lite off igen...

nu är jag borta här ifrån IGEN... anledningen är än så länge hemlig men man kan lugnt säga att de kanske händer lite snart..
jag håller på och startar upp ett projekt... tell you more later...

dessutom ligger jag sedan i fredags i halsfluss.. har typ aldrig haft det förut
jo typ 1 gång på högstadiet å de var ju 1000 år sedan...
usch å fy hoppas det dröjer lika länge igen tills nästa gång...
de värsta var att flussen satte sig på mina luftvägar så jag fick andningsvårigheter
vaknade i lördagsmorse av att jag spydde slem för att kunna andas.. kroppens naturliga makanism i krislägen men de va hemskt men de börjar bli bättre nu... men aptiten har inte återkommit allt smakar strävt å konstigt...
inte mig emot iofs... har ju gått ner snart de 5 kg som jag la på mig under december månad
risken är dock överhängande att man går upp de igen när aptiten återkommer.. men man kan ju hoppas på att man kan hålla matsituationen i schack då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar