lördag 26 januari 2013

nöjdarsson

ååå så känner jag mig..
eftersom allt jag äter just nu inte smakar nått eller lite konstigt så är jag otroligt nöjd att jag igår kunde vara hemma hos en vän där det både bjöds på ostar med tillbehör, chips och choklad samt dricka utan att jag för den delen åt något och bara höll mig till cola zero...
jag hade ätit innan och skulle jag ätit något där så skulle det bara vart små ätande, och när nu smaklökarna är fucked up så passade jag på att försöka hålla mig borta...

så lite extra guld stjärna till mig själv...

även idag när vi var på kalas så höll jag mig till att bara ta en bulle och inga övriga kakor eller tårta...
så jag är stolt och nöjd...

nöjd tjej

1 kommentar:

  1. Hej Mia! Blev nyfiken på din blogg och fastnade direkt. Vilken resa du gjort! Jätteintressant att läsa, och du skriver väldigt bra. Jag började läsa från start och har kommit till Maj 2011. Mycket bra läsning kvar med andra ord...:)
    Heja dig!
    Kram från Mona

    SvaraRadera