måndag 11 april 2011

en update från mig

hej hopp nu är måndagen snart över och imorgon väntar min sista dag med pulverblasket... förstår ni hur jag har längtat... nä de måste upplevas för att man skall förstå...
när till och med ihop rörd barnmat ser ut som en gourmetmåltid då är bristningsgränsen nära...

ånga ringer eller hör av sig och vill ha info om själva op dagen, men jag vet tyvärr inte mer än er, iaf just nu men efter 18 imorgon kväll kan jag ringa och kolla läget...
synd att ja ska vara själv hemma när jag gör de bara, för jag känne rmig redan nervös...

just de... jag är själv hemma nu på kvällarna (theo är ju hemma men sover)
tobbe har nämligen ironiskt nog fått jobb just denna veckan å kväll dessutom, men på ons är han ledig å följer med mig, de känns tryggt..
theo skall sova hos mamma från imorgon kväll tills på tors, så han slipper dagis då oxå, å vi kan känna oss trygga med tankarna på om han har d ebra för de vet ja att han har...
dom ska ut å shoppa skor å jacka till honom å dessutom har han fått nya böcker va sin mromor som dom kan läsa, de ger mig lugna tankar....

nu ska ja mysa upp mig i soffan med ett glas cola zero, försöka släppa tankarna på operationen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar