torsdag 7 april 2011

VÄGNING

Vägning nr. 5 VIKT: V1. -5,1 kg V2. -1,6 kg V3. -0,7 kg V4. -1.3 kg V5. -1.4 kg MIDJA: V1. -12 cm V2. -4 cm V3. -2 cm V4 .-1 cm V5. -1 cm TOTALT: -10.1 kg -20 cm i midjan Yesssssbox finally uppe i minus 10 kg totalt på 5 veckor.. känns bra å nu tar jag ett sista kraaft tag för att klara sista veckan på pulver för att sedan nästa ons äntligen få lägga mig på operationsbordet och få min efterlängtade operation... ska bli roligt sedan å se hur folk reagerar på ens viktnedgång... än syns de ju inte så där vansinnigt mycket, men det känns... allt känns lättare och jag förstår inte hur jag har klarat mig med 10 mer att bära på... nu off till praktiken..

7 kommentarer:

  1. Superbra jobbat!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Åhh grattis till -10.. skit bra jobbat. häng i de sista nu ;D /sis

    SvaraRadera
  3. Wow, 10 kilo på fem veckor, bra jobbat! Kämpa på med sista veckan nu! :)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat Mia! Keep going strong! :)

    SvaraRadera
  5. Duktig du är! Vi håller tummarna här att allt går bra på operationen med :)
    Kram

    SvaraRadera