lördag 21 maj 2011

sjukling...

usch usch ja har gått och blivit sjuker...
började hosta i torsdags å på kvällen där kände jag av lite feber..
feber toppen kom nog igår när tempen stannade på obehagliga 39.8... då kände jag mig inte så pigg... sedan hade ja en hemsk natt där ja vaknade runt 3 å frös så ja trodde ja fått ett epilepsianfall så mycke skakade jag...

idag har ja känt mig piggare, men de beror nog mycke på alvendonen för ja börjar känna mig slö nu igen...
iaf theo sover hos min mamma ikväll så både jag å tobbe får en lugn kväll, välbehövligt för oss båda.

enda fördelen med att bli sjuker är ju att matlusten är lika med noll, igår fick ja i mig en halv hamburgare och en halv barnmatsburk på hela dagen + vätska då såklart...
men svälta sig är ju inte heller bra... matlusten känns bättre idag å just nu känner jag ett sug av hunger i magen, men ja får snällt vänta tills tobbe har grillat klart vår fläskfilé...
de ska bli smaskigt, å sedan väntar sogghörnet och en film på mig...

pirrigt ska bli kul på onsdag å se om ja nått mitt mål på -20 kg totalt...va tror ni???

1 kommentar: