tisdag 8 november 2011

dålig karma...

undrar hur de kommer sig att man eller JAG blir sjukligt godissugen just på tisdagar... annars är ja inte alls sugen längre.. ja kan tom gå in i en affär utan att köpa med mig godis något som var otänkbart för 1 år sedan...
men just tisdagar dagen innan vägning så skriker kroppen efter onyttighter å har ja då en dag med dålig karma så kan de lätt slinka ner nått...
'
idag började de redna i morse, ja vaknade å kroppen fullständigt skrek choklad...
hitills har ja stått emot å nu är ja proppmätt efter frukosten som för övrigt idag blev 2 riskakor med ost på..
när jag är mätt då finns det inget sug så nyckeln idag får nog bli att hålla magen mätt...

annars la jag mig as tidigt igår då ja kände mig illamående...
undrar om de blir tvärt om med denna ungen illamående på kvällarna???
hum de vore ju bra för då sabbas ju ingen skola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar