fredag 23 december 2011

varför varför???

ja varför ska man alltid kasta sig ut i folkträngseln dagen innan julafton??
jo för annars kan det inte bli en riktig jul...

idag stod en ny tröja på tapeten till mig, de blev en vinröd, såg ganske komiskt ut när ja hängde in den i garderoben bland alla mina andra svarta kläder, men så kan de va...
nu är kvällens supé i ordningställd så att de bara är att sätta igång maten sedan en dryga timmen innan gästerna kommer...

känner på mig att vi kommer vinna NOLL på bingolotto ikväll, men mysigt ska de ändå bli å detta året har jag inte laddat upp en jtte buffé med godis utan istället ja har satsat på efterrätt till maten...
jordgubbsmousse toppad med riven choklad, de blir nog smaskens så här dagen innan all julmat ska ner i magen...

shiiit pommes kom på att ja glömde köpa postafren, ja måste ge mig ut igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar