onsdag 29 februari 2012

sockerbomb..

för att döva smärtan av att vågen även denna dag stod stilla.. så är de sockerbomb deluxe som gäller här ikväll...

ICE TEA!!!!!
persika som smak är givet, men usch va socker de är i den drycken, vågar inte kolla på innehållet..

så är de...
jag har för tillfället noll karaktär på matplanet, men tog iaf en mini promenix på jobbet idag med en boende, så några meter mer än vanligt har jag allt gått...
är vädret lika gött imorgon DÅ SKA ja ta mig ett varv runt åsbotorps sjön, mina batterier blir fullladdade direkt när våren kommer de krävs inte mycke men i eftermiddag har jag varit piggare än på länge och gladare :)

1 kommentar:

  1. Iste har blivit min stora favorit här i italien, då det går att köpa på flaska, och speciellt persikosmak. Men visst är det en del socker i det.. Men det "känns" ändå lite nyttigare än att dricka en flaska cola...

    SvaraRadera