onsdag 7 mars 2012

mmm som i morgon..

god morgon alla kära...
nu intas frulle två för dagen, hade tänkt mig en knäckis med ost och en liten skål yoghurt, men så fick jag syn på makrillsburken å vips blev de två knäckisar med makrill, så mumsigt å mättande, känner mig fullstoppad,...
nu ska jag plugga lite innan jag jobbar kvällen på jobbet, ska bli roligt, de har varit ont om tider i februari en nu i mars ska jag inte klaga på antal tider, har redan massa turer inbokade, å då och då kommer de en slumptid oxå... love it!!!

vägde mig i morse oxå.. samma vikt som förra veckan (ons) men -0,3 kg sedan i måndags, jaja ja hade gått upp ett par hekto men nu ser jag iaf att dessa dagar gett ett litet resultat... så jag ser fram emot nästa onsdag å se om de gett något resultat mot tidigare 3 veckor då jag stått pinn still...

hoppas ni får en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar