tisdag 3 april 2012

länge sedan...

jissses ni skulle se va motion jag fått de senaste dagarna... sedan i lördags har vi flyttgrejat där av dålig uppdatering... igår kom nästan alla sakerna hit till nya lägenheten och idag gick vi crazy på ikea och köpte över 40 kartonger med diverse möbler...
så nu har min kära sambo ett mindre plockepinn att greja med, å nej jag får inte hjälpa till efter att jag misslyckades en gång har jag inte det förtroendet, utan han ber hellre vår 3 åring om hjälp...

jag får stå för markservicen istället.. igår lagade jag en mustig kycklinggryta till alla som hjälpte till att flytta möbler å nu ska jag strax ta tag i en köttfärsås eller chili con carne, allt beror på om vi har vita bönor eller ej...

ja nu vet ni att jag lever, även om det är knappt då jag efter dessa dagar har en foglossning utan desslike och massa exem på kroppen... men de hör väl egentligen inte hit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar