torsdag 17 maj 2012

stressa ner..

igår var jag inne en vända på förlossningen då de misstänkte att bebisen eventuellt var på g ut redan, så var inte fallet som tur var, men all min stress har gjort att förloppet skyndats på något, så jag måste stressa ner för bebisens skull så den får ligga där inne så länge som möjligt...

lätt att stressa ner för en som de närmsta 2 veckorna har 3 inlämningar och en tenta att fokusera på samt en del andra grejer...
stressa ner är inte min grej, de ska vara fullt ös, kalendern skall vara fulltecknad, då mår jag på något vis som bäst :)

idag har jag försökt stressa ner.. vi är fortfarande hemma trots att vi är lediga.. jag har översatt några sidor ur min engelska kurslitteratur, vi har ätit en enkel lunch bestående av köttsoppa och strax skall vi ägna eftermiddagen åt familjemys..
marknad i hjo och ikväll crusing i tibro, allt för att lilleman skall få se på häftiga bilar som han säger...
han blir alltid så till sig när han ser en fin amerikanare, så varför inte åka och titta på en hel drös :)

imorgon blir det däremot mer stress när ullareds besök är inplanerat, men de är ju rolig stress, båd etheo å han där inne behöver vissa saker som blir så mycke billigare att handla där än här hemma i vanliga butiker .)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar