måndag 20 augusti 2012

Vägning


 Invägning 


Idag 

108 kg
Midja 121 cm
BMI: 37,4

Förra Veckan 

108 kg
Midja 121 cm
BMI: 37,4

från start

72 kg
Midja: 175 cm
BMI: 59,5

Totalt

-64 kg
Midja: -54 cm
BMI: -22,1

ja som ni ser inte ett SKIT har hänt denna veckan, suck va trött man kan bli, stundtals har jag faktiskt gått ner mer på att skippa måltider och bara äta skit däremellan än jag gör när jag tänker på vad jag äter, funderar på om portionerna trots allt bli för stora vid varje tidpunkt jag äter och att jag istället skulle dela upp maten på fler måltider, samma mängd fast mer utspridd..
jag får fundera ut, tanken är ju att man måste prova sig fram för att hitta de sätt som fungerar på min kropp, alla är vi ju olika några kan köra LCHF andra inte, de beror ju på kroppens gener att lagra fett och den ämnesomsättnings nivå man har, man kan träna upp ämnesomsättningen så den bli bättre men man har ändå en genetik att utgå ifrån. nu ska jag ta reda på min genetik och mitt sätt att hitta en balans.

vikten kan även ha påverkats en del av att den där röda veckan återkommit nu efter Levis födelse. men de ska man inte utgå ifrån, nu får vi ta nya tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar