måndag 29 oktober 2012

seesssbox

en tok död Mia är placerad framför datorn ihopp om att finna motivationen till att tag tag i min open book tenta.... jag måste ju ha grymma anteckningar med mig så jag känner att jag har koll under tentan, men jag lever i en bubbla av falsk trygget.. NOT GOOD...

idag startar min FIGHT!!!
morgonen bestod av vägning och mätning, var 10onde dag kommer vi ta vikt och mått för att se hur det fortlöper... jag längtar redan...
igår kväll togs fina bilder i bara underkläderna, shiiit där kom den nakna sanningen fram för både mig och sambon, de va inga roliga bilder å kika på...

började dagen med frukost vid 6,30, yoghurt och lite lite müsli å till detta gurka, tomat och en äggröra på äggvita, DET REKOMMENDERAS INTE, de smakade som att dricka ett rått ägg, för jävligt med andra ord... nä de får bli kokta ägg utan gula i fortsättningen...

om ca: 1tim är det dax för mellis,1 liten burk tonfisk alá 95 gr + ett skivat päron
jag längtar lite dit faktiskt då jag trotsade min stukade fot och gav mig ut på en mindre promenix på 33 min i väldigt behagligt tempo, de stramade en del i foten men jag får väl köra på pappas gamla råd, de är bra att röra på den så den mjukas upp..
de är ju inte direkt första gången jag stukar till min fot utan snarare 369854 gången... mina ledband är så jäkla uttänjda att jag så småningom lär behöva en operation om jag ska kunna gå när jag är gammal..

så är de...

under dagen nu ska jag leta upp bra övningar så jag kan sätta ihop ett bra hemma program med träning till mig och sambon. 1 tim ikväll står på schemat å jag kan redan nu garantera träningsvärk imorgon då både plankan och utfallssteg finns med på programmet, mina döden övningar, speciellt utfall, shhiit kommer inte kunna ta mig någonstans imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar